Alle lokale borgere inviteres hermed af chefoptiker Niels Burchardt og resten af teamet i Louis Nielsen Skive til at starte weekenden med et ekstra tryk på modetangenterne fredag den 26. april i butikkens åbningstid.
Foråret er for alvor over os og derfor er det også kun på sin plads at fejre forårsmoden med fashionable weekendhygge, en lille forfriskning og naturligvis masser af moderigtige brillestel, der kan være med til at gøre foråret endnu mere frisk for enhver brillebruger.
Som et af mange spændende brands er Niels Burchardt og Louis Nielsen klar med en ny kollektion fra et af modeverdenens helt store mærker; nemlig amerikanske Marc Jacobs.
Vil give lokale brillebrugere nyeste mode
Niels Burchardt i Louis Nielsen Skive arbejder hele tiden på at kunne give lokale brillebrugere adgang til brillestel fra såvel store internationale modebrands som Louis Nielsens egne stelkollektioner – noget, som den landsdækkende optikerkæde udelukkende viser opbakning til:
”Alle vores butikker gør en meget stor indsats for at give lokale brillebrugere et bredt udvalg af moderigtige briller, og Louis Nielsen Skive er ingenlunde en undtagelse, tværtimod. Det er enormt vigtigt for vores kunder at kunne spejle deres identitet og personlige image i de stel, de jo bærer i de fleste af deres vågne timer, så det er helt klart noget, vi tager meget alvorligt,” fortæller Sara Winfeld, der er produktdirektør i Louis Nielsen-kæden.
Kollektionen består af i alt 32 stel til både mænd og kvinder, hvoraf 7 stel er designet som solbrillestel.
Marc Jacobs, der er baseret i New York, er stiftet og anført af den nu 56-årige modedesigner af samme navn, som bl.a. tidligere har været kreativ direktør i modehuset Louis Vuitton sideløbende med driften af Marc Jacobs-koncernen, som endda er blevet slået til Ridder af Frankrig for sin indsats under Louis Vuitton.