Destination Limfjorden styrkes med to nye profiler

NYHEDER:

Det nystartede destinationsselskab Destination Limfjorden udvider med to nye profiler. I april slog Destination Limfjorden to stillinger op, der skal styrke selskabet på den kommunikative og digitale side.

”Der var et rigtigt stort felt af ansøgere til de to stillinger, sammenlagt fik vi lige knap 130 ansøgere, hvilket var super positivt. Samtidig var der mange velkvalificerede ansøgere og vi har ansat to stærke profiler, som begge starter 1. juni”, fortæller destinationsdirektør Kristina Lehmann Schjøtt.

Valget er faldet på Maja Bech Jordal og Marie Konsgaard Dinnsen.

Maja Bech Jordal, har været en del Enjoy Limfjorden samarbejdet de sidste fem år først som projektmedarbejder, og de seneste tre år som turismekonsulent. Maja er uddannet Cand. Negot i international tourism and leisure management. ”Majas store viden om turisme og lokalområdet ved Limfjorden vil være med til at styrke den nye destination”, siger Kristina Lehmann Schjøtt.

Marie Kongsgaard Dinnsen, er uddannet Cand. Mag i Turisme Udvikling fra Aalborg Universitet. Marie har blandt andet været ansat hos VisitAalborg, Hotel Chagall og senest ved Advodan. Marie glæder sig til at komme tilbage til turismebranchen, og kommer med stærke kompetencer indenfor det digitale felt. ”Jeg er sikker på, at vi med valget af Marie får vi en stærk profil, der kan være med at styrke den digitale profil”, fortæller Kristina Lehmann Schjøtt.

Destination Limfjorden er et nyt turismesamarbejde mellem Skive, Struer og Morsø Kommune. Direktøren startede den 1. marts og 1. juni er Destination Limfjorden klar til at gå i drift sammen med de to nye medarbejdere.

Gå til forsiden: www.skive-her.dk

Oprettet af: Redaktør mail@skive-her.dk


Se andre nyheder
Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Besøg: Skive Business Awards

Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk