Vand der brander

Foto: TR Consult
ERHVERV:

Rosa Christensen fra H2O Branding i Glyngøre sælger ikke bare vand på flaske. Hun sælger branding og kunderne er både internationale, nationale og lokale virksomheder som egetæpper a/s, Royal Copenhagen og EDC Poulsen & Vester i Salling.

Vi kender alle de store varemærker – brands – som Coca Cola, Google, IKEA, McDonalds og H&M. Fælles for dem alle er, at de arbejder aktivt med branding. Begrebet branding handler om, at skabe synlighed omkring sin identitet, sit produkt, sin virksomhed. De stærke brands har lykkes med at markedsføre en samlet brandidentitet, som består af bl.a. oplevelser, associationer og symboler. Tilsammen er dette med til at påvirke, hvordan kunden opfatter brandet som helhed, og om man vælger det ene frem for det andet, f.eks. Coca Cola eller Jolly Cola, når man står overfor valget som kunde.  

Men denne disciplin er ikke forbeholdt de multinationale selskaber og varemærker. For alle erhvervsdrivende er det vigtigt at skille sig ud fra konkurrenterne og at være synlig på markedet. Ellers bliver man nemt overset og glemt i mængden eller måske går kunden til konkurrenten i stedet. Derfor kan branding betale sig.

Glyngøre-virksomheden H2O Branding hjælper sine kunder med at styrke deres brand ved at synliggøre og fremhæve det unikke ved kundernes profil og budskab. Indehaver Rosa Christensen fortæller: ”Mange overser fuldstændig den markedsføringsværdi og det omsætningspotentiale, der ligger i at styrke sit brand. Der er også mange, som er rigtig gode til at kommunikere digitalt, f.eks. på de sociale medier, hvor de er meget aktive på Facebook og Instagram. Men de glemmer en af de vigtigste strategier bag branding: At skille sig ud fra mængden.”  

Derfor er kunderne hos H2O Branding meget glade for det koncept virksomheden tilbyder: Vandflasker med kundens eget logo trykt på den unikke flaske. Rosa Christensen fortæller: ”Vi bruger en eksklusiv og anderledes vandflaske med et unikt design i god kvalitet, hvor vi trykker kundens logo eller budskab direkte på flasken. I modsætning til andre traditionelle vandflasker med etiketter og papirlabels på flaskerne, bruger vi en særlig teknik, som gør at trykket på flasken, og dermed virksomhedens budskab, holder lige så længe som flasken. Vi kan levere flaskerne i 3 forskellige farver: Klar, rød og sort.”

Vandflasker med logo er et populært medie. Rosa Christensen fortæller afslutningsvist: ”Mine kunder bruger de unikke flasker med logo som et forlænget visitkort, når de ønsker en eksklusiv eksponering i markedet. Vandflasken er et særligt godt middel til at styrke din virksomheds brand, fordi folk ofte gemmer flasken og genbruger den. Og dermed har de din virksomhed lige ved hånden. De fungerer samtidig som ambassadør for dig ved at medbringe flasken med dit logo rundt i deres hverdag og det styrker din synlighed og dit brand.”    

Gå til forsiden: www.skive-her.dk

Oprettet af: Redaktør mail@skive-her.dk


Se andre nyheder
Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Besøg: Skive Business Awards

Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk