Jesperhus investerer millionbeløb efter succesrig sæson

Visualisering: Somatic ApS og Udform ApS for Jesperhus
NYHEDER:

Den netop overståede sæson, var på alle parametre en succes for Jesperhus på Mors med op imod 300.000 overnatninger, hvilket er ti procent flere end sidste år, mens blomsterparken havde op imod 250.000 gæster - en stigning på fem procent.

- de flotte tal skyldes blandt andet investeringerne i HUGO´s Badeland op til sæsonen 2018 og Zik & Zak´s Abeland op til den netop afsluttede sæson. Men også den løbende udvikling af de tilbud, vi allerede har til børnefamilierne herunder vores shows i Blomsterparken med HUGO, RIta og alle de andre figurer samt vores piratshows, der alene har trukket over 20.000 tilskuere i år, fortæller direktør Peter Overgaard.

Gæsterne involveres
Jesperhus tager de mange gæstede børnefamilier med på råd, når der skal udvikles nye tiltag.

- vi har spurgt vores 93.000 følgere på Facebook og 40.000 følgere på YouTube om, hvilke nye ting, de godt kunne tænke sig. Vi har så givet nogle muligheder, men faktisk viser det sig, at der også kommer rigtigt mange forslag ind, som måske ikke lå ligefor hos os selv. Der lytter vi så til vores gæster og tilrettelægger så investeringerne indenfor de rammer, vi har, fortæller Peter Overgaard.

I det hele taget har Jesperhus en tæt kontakt med gæsterne. Også når de er rejst hjem.

- sidste år sendte vi 10.000 julekalendere ud til de børn, der havde bestilt en. I år er tallet godt 27.000. Vores YouTube kanal sender året rundt med nye og iøvrigt gratis underholdning til børnene. Vi følger hele tiden, hvad der sker på vores sociale medier således, at folk får svar i en fart, påpeger Peter Overgaard.

Nye tematiserede ferieboliger
Jesperhus startede med at tematisere nogle af deres hytter i 2016, hvor de første 11 så dagens lys. De blev lynhurtigt en kæmpesucces. Derfor har man besluttet at udvide tema-områderne til også at omfatte pirat-universet, som børnene i forvejen kender fra de populære Piratshows.

- vi bygger 12 pirathytter og to piratferiehuse. Herudover kommer der en ny stor pirat-legeplads foran indgangen til det populære Zik & Zak´s Abeland, fortæller Peter Overgaard.

Herudover tager Jesperhus et skridt ind i fremtidens underholdning for børnene.

- Vi laver et område med virtual reality, der er i stor fremmarch i store dele af den vestlige verden. Den nye VR lounge giver børnene mulighed for nogle helt andre oplevelser i den virtuelle verden, og det glæder vi os rigtigt meget til at se, hvordan børnene tager imod, siger Peter Overgaard.

Herudover har gæsterne ønsket et familie-omklædningsrum i Hugo´s Badeland, ligesom der etableres flere parkeringspladser foran indgangen, der moderniseres .

Det er det århusianske konsulenthus Somatic, der har udviklet de nye tiltag i tæt samarbejde med det kreative team på Jesperhus - og altså efter ønske og ideer fra gæsterne.

Jesperhus er klar til at slå dørene op til en ny sæson den 27. marts 2020 på feriecentret - mens selve blomsterparken åbner den 2. maj 2020. 

Gå til forsiden: www.skive-her.dk Oprettet af: Skive-her.dk, mail@skive-her.dk


Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Følg Skive-Her på Facebook

Vis flere
Mest læste nyheder de sidste 24 timer:
11. december 2019, 09:00
Den sidste lille gode gerning med hundeposen.
10. december 2019, 15:00
Undgå microplast i naturen.
1. november 2019, 08:00
Traditionen tro, afholdes der mange julemarkeder på Skiveegnen. Se listen over julemarkeder her.
9. december 2019, 11:00
Joan Sunesen er receptionist hos Thy-Mors Energi. Hun er også en aktiv arbejdsmiljørepræsentant i virksomheden.

Find virksomhed
Søg her
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring