Thise Mejeri har modtaget IRMAS ÆRESPRIS 2016

Thise Mejeri har modtaget IRMAS ÆRESPRIS 2016
Foto: Thise Mejeri
Thise Mejeri har modtaget IRMAS ÆRESPRIS 2016
Mad og drikke:
IRMAS ÆRESPRIS
Prisen blev indført i 2013

Irmas Ærespris, der gives til en leverandør, der har udmærket sig. Udmærkelsen kan være indenfor områderne innovation, økologi, dyrevelfærd, leveringssikkerhed, loyalitet, kvalitet og godt købmandskab,"

Med prisen følger en bronze statue af Irma-pigen.

På Thise Mejeri er de både stolte og glade i dag.

En kold og regnfuld onsdag blev med et forandret til en glad og lys vinterdag for Thise Mejeri.

Thise Mejeri modtog nemlig IRMAS ÆRESPRIS 2016, bl.a. pga. det tætte, udviklende og innovative partnerskab der er mellem Irma og Thise Mejeri.

”Det har været, og er, et langvarigt forhold, som også har budt på bump og uenigheder undervejs, nøjagtig som i et godt ægteskab” fortæller Dorthe Vester, Thise Mejeri.

På Thise Mejeri går hverdagen videre, men nu er der en smuk udsigt til en fantastisk Irmapige i bronze.

Gå til forsiden: www.skive-her.dk Oprettet af: Skive-her.dk, mail@skive-her.dk


Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Følg Skive-Her på Facebook

Vis flere
Mest læste nyheder de sidste 24 timer:
17. januar 2019, 15:00
Det er nu muligt at få kostvejledning hos klinisk diætist Siw Dalgaard, som har åbnet klinikken proaktiv diætist i Slotsgade i samarbejde med Fit&Sund og Fysioterapeuterne.
17. januar 2019, 10:00
SET /Skiveegnens Erhvervs- og Turistcenter har pr. 1. marts 2019 ansat Lars Fjalland som direktør.
17. januar 2019, 08:00
Vil du høre mere om, hvad pseudoarbejde er, og hvordan vi slipper af med det?
16. januar 2019, 12:30
Beregninger fra Arbejdstilsynet viser, at arbejdsulykker årligt koster danske virksomheder minimum 5,1 milliarder kroner.

Find virksomhed
Søg her
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring