Beautysalon i Glyngøre har succes med brugerdreven innovation

Foto: TR Consult
ERHVERV:

Karina Nørmark Pallesen er indehaver af Nørmark’s Beauty, en selvstændig skønhedssalon, som hun driver fra sit private hjem i Glyngøre.

I hyggelige omgivelser tilbyder hun selvforkælelse og velvære til sine kunder. Men begrebet ’kunden i centrum’ er mere end blot en strategi for virksomhedens kundeservice. Brugerinddragelse er en del af forretningsudviklingen og succesen.  

Uanset virksomhedens størrelse er forretningsudvikling en disciplin, som understøtter vækstmulighederne. Et af de mest hypede begreber indenfor forretningsudvikling er ’brugerdreven innovation’, hvor det handler om at inddrage brugerne i udviklingsprocessen og spørge dem, hvad de gerne vil have.  

Karina Nørmark Pallesen er uddannet negletekniker og det var med udgangspunkt i hendes speciale indenfor neglebehandlinger i både gelé og akryl, at hun åbnede sin egen salon i Glyngøre i sommeren 2015 under navnet ’Nørmark’s Negle’.

Siden opstarten har hun opbygget en solid kundeskare. Karina fortæller: ’Mange af mine nye kunder kommer, fordi de har set mit arbejde eller fået mig anbefalet af en veninde, kollega eller en fra familien. Den her mund-til-mund-metode, hvor tilfredse kunder bliver ambassadører for min virksomhed, er bare den bedste markedsføring man kan få.’

Virksomheden har ikke nogen egentlig hjemmeside, men den online markedsføring foregår via virksomhedens Facebook-side, der desuden henviser til et online booking-system, hvor kunderne kan bestille tid hos Karina.

På Facebook er Karina i direkte kontakt med tidligere og potentielle nye kunder. Denne kommunikationsform er effektiv og hun når hurtigt igennem til sin målgruppe. Det er f.eks. ofte let at få afsat en ledig tid, hvis hun modtager et afbud. Hun laver desuden opslag, hvor hun viser referencebilleder af udvalgte kunders nylavede negle, som sidens ’følgere’ kan kommentere, ’like’ og dele med deres netværk.

Det var derfor oplagt for hende at involvere målgruppen i udviklingen af forretningen. Hun gennemførte derfor en meningsmåling blandt Facebook-sidens ’følgere’ for at afklare hvilke behandlinger brugerne efterspurgte. Det ledte til, at hun udvidede konceptet, gennemførte nye kurser indenfor beauty-behandlinger og ændrede virksomhedens navn til ’Nørmark’s Beauty’.

Man kan derfor nu også booke tid til voksbehandling, hvor hun fjerner uønsket hårvækst med professionelle teknikker. Som certificeret vippetekniker tilbyder hun desuden eyelash extensions med single lash-metoden. Når næste kursus udbydes har hun yderligere planer om at supplere med certificering indenfor volume lash eyelash extensions. For med ’kunden i centrum’, som strategien for sin forretnings udvikling, vil hun tilbyde kunderne de behandlinger, de efterspørger.       

Flere oplysninger om Nørmark’s Beauty i Glyngøre:
Flotte negle, forførende lange øjenvipper og glat hud fri for uønsket hårvækst. Hos Nørmark’s Beauty i Glyngøre kan du forkæle dig selv med en skønhedsbehandling og lidt luksus i hverdagen. Karina Nørmark Pallesen byder dig velkommen i salonen.

Gå til forsiden: www.skive-her.dk Oprettet af: Skive-her.dk, mail@skive-her.dk


Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Følg Skive-Her på Facebook

Mest læste nyheder de sidste 24 timer:
20. marts 2019, 12:00
Mandag den 18. marts kunne Kære Børn i Skive løfte sløret for en nyhed de havde glædet sig til at dele.
20. marts 2019, 14:00
Adrenalin og hestekræfter er kodeordet, når Breum Borger- og Landboforening, Global Pigs og AMK (Aarhus Motorklub) den 15. juni spærrer gaderne i Breum af
20. marts 2019, 14:00
Salling Group tilbagekalder Ready to EAT salat, Grillet kyllingefilet, pasta og yoghurtdressing, grundet udeklareret allergene (sennep).
19. marts 2019, 14:30
Endnu en god grund til at besøge Fur.

Find virksomhed
Søg her
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring