Favoritter og bomber i Aalborg

Trav:

Lørdag aften i Aalborg var et par Skive-ekvipager medhjælpende til, at der ikke fandtes nogen rækker med seks rigtige.

Den største bombe stod Kasper K Andersen for, da han vandt med Morten Andernsens Racing Carmody K trods et løb i dødens.

Martin Andreassen stod også for en stor overraskelse, da han vandt et hoppeløb med Only Gardenia efter en flot afslutning de sidste 500 meter.

Aftensens største favorit var Jan Friis-trænede Trento, som kørt af Birger Jørgensen vandt en ny overbevisende sejr efter en stærk præstation i dødens. Vindertiden så fin som 1.14,4a/1640m. Jan Friis havde i øvrigt en fin aften med to andenpladser til Ticket To Heaven og Watch Me Boy.

Tom Kirkegaard har en rigtig fin hest i United K K, som kørt af Gordon Dahl var klart bedst til slut, og denne hest kan udvikle sig til en rigtig sejrshest.

Gå til forsiden: www.skive-her.dk Oprettet af: Skive-her.dk, mail@skive-her.dk


Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Følg Skive-Her på Facebook

Vis flere
Mest læste nyheder de sidste 24 timer:
19. juni 2019, 16:00
Søndag den 23. juni afholdes der traditionen tro Sankt Hans aften mange steder i Skive, Salling og Fjends.
19. juni 2019, 09:00
Midt i en verdensrekord har Thise Mejeris rødkit ost, Benedict Rød Kloster, opnået den fornemste hæder af hæder en ost kan få i den gastronomiske supermagt Frankrig.
20. juni 2019, 13:00
Efter sommerferien starter det første hold i softwareudvikling op i Skive. Det glæder de lokale, der har meldt sig på diplomuddannelsen.
20. juni 2019, 15:00
Slutspurt: Louis Nielsen indsamler i hele juni måned midler til Lykkeligas udviklingshæmmede håndboldbørn. Målet på 200.000 kroner til foreningen er inden for rækkevidde, og du kan få det til at lykkes ved at give dine øjne et synstjek.

Find virksomhed
Søg her
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring