VisitSkive PlusCard - fordele til overnattende turister

BYEN:

SET/Skiveegnens Erhvervs- og Turistcenter lancerer netop i disse dage VisitSkive PlusCard, et nyt koncept i form af et fordelskort, som skal give overnattende gæster på Skiveegnen en række ekstra ferieoplevelser – enten gratis eller med rabat.

"VisitSkive PlusCard er en ny aktiv del af SETs markedsføringsindsats for turisme- og oplevelsesvirksomhederne på Skiveegnen", fortæller udviklingskonsulent Marlene Rasmussen fra SET, der uddyber: "Ved at give turister og gæster en ekstra bonus, gør vi det endnu mere attraktivt at købe overnatning i området og samtidig fungerer kortet som endnu en markedsføringsplatform for de virksomheder som udbyder oplevelser til turisterne."

Marlene Rasmussen forklarer endvidere, at fordelskortet udleveres på de af Skiveegnens overnatningssteder, som er ”SET TurismePartnere” og samarbejder med SET om markedsføring af Skiveegnen.

Skive Fjord Camping er ét af de overnatningssteder, der udleverer VisitSkive PlusCard og som samtidig har valgt at give rabat på én af campingpladsens aktiviteter – i form af giver 25% rabat på kajakudlejning til pladsens gæster.

Ejer Søren Hauschildt siger om det nye fordelskort: "Vi skulle ikke betænke os længe, før vi sagde ja til at være med i det nye VisitSkive PlusCard. Ideen om at give de overnattende gæster noget ekstra, som kun de får, er rigtig god. Og samtidig viser opbakningen til fordelskortet jo lige netop det, som vi bl.a. via turismeklyngerne, SET og Enjoy Limfjorden slår på tromme for - nemlig den fælles indsats for at servicere Skiveegnens turister bedst muligt."

Ud over Skive Fjord Camping er følgende af SETs TurismePartnere er med i VisitSkive PlusCard: Limfjords Camping og Vandland, Dalsgaard Antik, Ejsing Fodboldgolf, HP’s Fiskesø, Skive Go-Kart og Paintball, Skive Trav, Tingfinderiet, Limfjordens Hus, Tarok Museet, Cinema 3, KCL Badeland, Aakjærs Kunstnerhjem Jenle og Salling Camping.

"Ved at tilbyde overnattende gæster en ekstra fordel, bliver de deltagende virksomheder automatisk markedsført overfor alle, som får kortet udleveret", siger Marlene Rasmussen, der tilføjer at SET har fået ideen til fordelskortet fra Hals ved Aalborg, hvor initiativet får god respons fra de lokale virksomheder.

Gå til forsiden: www.skive-her.dk

Oprettet af: Redaktør mail@skive-her.dk


Se andre nyheder
Annonce:
Annonce på Skive-Her, god online markedsføring
Besøg: Skive Business Awards

Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: redaktion@skive-her.dk